HTML

The Daily Raj

Kollektív Rajság.

Friss topikok

  • Tomá: ez mind szép és jó, de milyenek a lányok???? (2009.04.22. 21:43) Óriás Cigaretták
  • .kakaó: ez jó ez a forma, kétszer ugyanaz mégis mókás (2009.04.22. 10:35) Keksz és gépelési hiba
  • Tomá: én azóta se hiszek galileinek, úgyis minden HAZUGSÁG (2009.04.19. 10:15) Retro
  • .kakaó: @Tomá: ja, de én tudod milyen szeszeken nevelkedem. Ilyen elit rajkos társaságba - ahonnét a minis... (2009.04.17. 19:48) Fidel Gastro
  • .kakaó: A felső altest tetszik. A pénisz nyugtalan. A téma már 1000 éve nem változik mondjuk.. :D (2009.04.16. 23:52) 140 év férfi és női identitása a festészetben

Linkblog

Archívum

Fidel Gastro

.kakaó 2009.04.17. 18:42

Már többször megfogadtam, hogy felhagyok a húggyá hígult index rendszeres olvasásával, végül mégsem bírom megállni. Ennek köszönhetem, hogy nemrég ráakadtam két borász - Béla és Bandi - Másfél nevű kezdeményezésére. A borról többen ódákat zengtek, de saját nyelvének hisz igazán az ember.

Egy kellemes iskolai délután után a Ráday utca felé vettem az irányt. A tűző naptól felhevült utcakövekről elégedetten menekültem a Bortársaság üzletébe. Gyorsan végigfutottam a polcokat, felmérve hová is kerültem. A négy- és ötezres palackok társaságában kénytelen voltam galléromon egy gombnyit lazítani - ez nem a likviditási gondokkal küszködő egyetemisták üzlete. Idegesedő tekintetem végül megállapodott a 2007-ben készült Balaton-felvidéki Házi Fehér méltóságteljes üvegbástyáján.

Mit tudunk róla? 1290 Forint másfél literért. És jó. Nagyon jó. Számoljunk utána: 645 Forint egy palack borért. No, ennyiért már pont a képzeletbeli fogyasztói kosaramba billen a polc széléről. Érezhetően azoknak a fiataloknak szánják, akik nem az IHB bulikon szocializálódnának. A cimke is fiatalos és könnyed, külalakra nyerő.

Ez egyébként az első lépés. És a most Másfélen induló fiatal tudatos neveléssel 40 éves korára szívfájdalom nélkül helyezi le az üvegpultra a palackonkénti 4-5 ezer Forintos árat is. Ez is marketing, de messze a jobbik fajtából. Nem is akkora baj, ha a "kommerszek" táptalaján serkenő generációnknak Bandi és Béla alternatívát mutat.

Kívánok nekik ehhez sok sikert. Mi meg fogyasszuk - fröccsként igazi jolly joker. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://thedailyraj.blog.hu/api/trackback/id/tr741071382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomá 2009.04.17. 19:29:34

mezei nevén biciklis bor, én már párszor jó beb×sztam tőle még a rajkban, höhö

.kakaó 2009.04.17. 19:48:51

@Tomá: ja, de én tudod milyen szeszeken nevelkedem. Ilyen elit rajkos társaságba - ahonnét a miniszterek kerülnek ki, nem járok.
süti beállítások módosítása